You´re So Gay.

Hallå :)

Haha,. varsegoo Natalie, jag kände mig lite töntig :') men det var kul att du upskattade det ändå :)

Idag har vi Rörlig bild. Vi håller på att filma. Jag är med Anton MathildaL och Johanna :)
Så det är ganska trevligt faktiskt.
Igår vare sång och Polly. :) Vi tränade till den lilla musikalen vi ska göra i mars.
Jag vill till VARA i påsk.
Jag vill till SPANNIEN i sommar.
Jag vill till RÄTTVIK i sommar.
Jag vill ha sommar , eller i alla fall vår!

Ajaa. jag får väl typ nöja mig med vinter att tag till.
Idag när jag kommer hem sk ajg skriva ett skitjobbigt NK-arbete.! suck.
Imorgon ska vi skriva bokreccention på Engelskan, jag har läst Harry potter och de vise sten!
Vi får väl se hur det går.

NK-provet gick iallafall ganska bra :D
På fredag-lördag ska jag vara med hanna. för på lördag blire till att fira att hon fyller år på fredag :D
och...
På söndag ska jag till Stockholm och kolla på Katy Perry :D
YEEEEES :)
och sen äre loooov :D

hadetbra<3


Kommentarer
Postat av: Jossa

hur blire på torsdan (lovet) ska vi till dig? Om inte de andra ska med åker jag själv;) Bara så du vet:D Haha, kram<3<3<3

2009-02-18 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0