Jossa Elin Malin och Julia- läs längst ner på det här inlägget :)

Hallå ! :)
 Tack för alla snälla komentarer om bilden :D<3

Nu har jag varit lite dålig på att blogga, tänkte göra det igår, men det vart inte så :P
Igår var jag på Step Up. mycket kul. jag har träningsverk idag, fast jag trodde jag skulle få mer. :/
Igår hade jag NK-prov och Engelskaprov.
VARFÖR lägger alla lärare proven samtidigt ? Nu har jag prov på mpndag och tisdag också + att engelskaboken ska vara utläst till på tisdag. och jag som inte ens har börjat !
Jaja,. det är bara att kämpa på !
Imorgon ska Natalie och Jag sjunga på hedesunda pizzeria. men igår fick jag ett sms av Natta där hon säger att hon kände sig lite konstig i halsen och fryssen hela dagen. Hon får inte bli sjuk !. Nej, hon blir inte sjuk. det vet jag . det blir bra.
Okej,. det där var mest för att lugna ner mig själv.

Nu har jag svenska, jag ska göra typ en VG/MVG uppgift. Den är ganska svår.faktiskt.

Hörrni ! Elin W, Jossa, Malin och Julia
Ni måste komma hem till mig och basta på lovet. vi funderade lite på Torsdagen kanske ?
Men vi får ju höras lite närmare. men jag skriver det här nu så kan ni förbereda er. hoppas alla ni läser. Kanske inte alla. men vi höööööörs :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha skööönt att ni bestämmer såhär istället för att typ ringa;)

2009-02-13 @ 11:17:42
URL: http://hhw.blogg.se/
Postat av: Jossa

Haha;D Jag kan i alla fall onsdag-söndag... välj valfri dag, Julia skulle kunna vara med på dagen på torsdagen men inte sova kvar! Hälften har svarat;) Tjohoo!!

2009-02-13 @ 15:49:47
Postat av: Olivia

det ska bli så roligt att se er sjung :)

2009-02-13 @ 18:13:34
URL: http://oliviaahlandersandberg.blogg.se/
Postat av: Elin W

Morfars begravning är på torsdagen, men aa, vi hörs. pusspussspussss <3

2009-02-18 @ 19:47:02
URL: http://elinwahlstrom.blogspot.com
Postat av: Malin

LINNEEA!!! JAG KAN BARA PÅ ONSDAG! ÄR I SÄLEN FRE-TIS OCH I FAGERSTA TORS-SÖN! :S funkar onsdan för resten?

åååh vad kul i sånna fall! <3<3 :D basta basta basta!

2009-02-19 @ 21:47:14
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0