Måndag igen.

Hejhej :)

Det gick bra i lördags. Natta kunde vara med och sjunga och vi hade väldigt kul . :)
Så nu är jag lite rik, fast jag ska spara pengarna,. jag fick ju pengar av farmor och farfar också. :)

Igår var jag och sjöng på Gävle katthem, det skulle vart ett tält som vi skulle sjunga i, men det fanns inget tält, så vi stod ute och sjöng. det var kallt och min röst fungerade inte. Men det var ju lite kul iallafall.

När jag kom hem kom Madelene till mig, sen åkte vi till missionshuset i Vinnersjö. Bea och Lina också.
Jag är så glad att jag har dem! förlåt om jag tjatar. men de är underbara vänner. Som man verkligen kan lita på <3

Idag blire dans med ladelene och Lina :)

Sådär rödbrunt hår har jag inte nu. :)

Såhär mörkt är håret :)

hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fina du:) Jag är jätteglad att jag har dig också<3

2009-02-16 @ 12:13:03
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Natta

Ja jättekul hade vi!:)

Tack ännu en gång för london utklippen, gulligt av dig :)

2009-02-17 @ 11:43:13
URL: http://filmkvall.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är så söt! Jag tycket om dig JÄTTEMYCKET! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333<3<3<3<3<3

2009-02-17 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0