Katy Perry var i Stockholm- Emma och jag var på plats :)

Hejhej :)

Igår var Emma och jag på Katy perry konsert :D
Den var asbra.
Katy var faktiskt riktigt bra live, jag trodde hon skulle vara mycket sämre live men hon var braa :D
plus att hon var sjuk. Hon kunde säga IKEA och ABBA . det var det hon kunde på svenska :)
haha hon var kul,. hon tillägnade You´re so gay till en kille i publiken :')

Igår hade jag lite bloggstil sådär,. kändes det som :P
Mammas gamla väska, mammas t-shirt :)

Ajaa. nu kommer lite bilder från konserten :)
 Hon är söt när hon ler :)
Brabrabra är hon
Ut i publiken! sen försvann hon

 :)
 Det var så bra. IGEN IGEN IGEN !!

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul ni måste ha haft! :D <3

2009-02-23 @ 23:56:02
Postat av: hanna

haha tog du med kameran ändå?;)

2009-02-24 @ 19:39:13
URL: http://hhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0