-Hela helgen-

Hejhej :)

Det här har varit en lyckad helg tycker jag :D
Ifredags var jag ju på Bio som ni kanske vet. I taket lyser stjärnorna. Den var bra, grymt sorglig.
Farmor och Farfar kom hit i Fredags också :D:D<3<3
I lördags var jag Emma och Madde till ögården och åkte pulka, eller vi åkte väl mest matta :P

Det var väldigt mys, sen åkte vi hem till mig, madelene åkte hem och Anna kom hit och vi kollade på Melodifestivalen.

Såhär tycker jag:

Alcazar var bra !. haha,. det är verkligen in te de jag brukar lyssna på, men de var bland de bästa tycker jag .

Scott eller vad de heter var också bra. :)

Ugglas, hon är ju som hon är, jag tycker inte att det var så värst bra, men jaja :P

Shirley clamp sjöng inte alls bra, det lät hemskt!

och så trodde jag faktiskt att han jonathan skulle vara bättre :P
Emilia var ganska bra. Hon Nanna tycker jag inte om och Marie Serneholt var inte så bra .
Nu har jag komenterat alla (;

Idag var jag och Madelene till vinnersjö. trevligt var det.
Kerstin och Thomas är så himla söta. Ni anar inte de är så godhjärtade människor och jag är glad att jag har dem <3<3

Och vet ni vad?
 Idag ringde en från nya pizzerian och undrade om maja och jag ville sjunga där nästa lördag för de hade tydligen fått sånt där tillstånd att de får servera alkohol. ( servera alkohol, säger man så? )
aja. Maja kunde inte så jag åkte dit och skulle prata med de, och då visade det sig att det inte var sjunga en låt,. utan det skulle börja klockan 22, och hålla på till 00.30 coh då skulle jag sjunga. Men
Han visste inte om jag fick sjunga där eftersom jag bara är 16. han ska höra av sig imorgon .Haha . (A)
Jag är nervös. Det skulle vara roligare om nån spelade till, för det är tråkigt att bara stå och sjunga till playback liksom. Jajaa. varför kan inte jag spela Gitarr ? Suck.
 amn skulle ha en kille som kunde spela (A) HAhaha. <3 aja. vi får se hur det blir.

Imorgon är det studiedag :D
Sköönt.

Hadetbra<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Shirley var tydligen jätteförkyld så det var därför det lät så dåligt :/ Gud vad hemskt, man måste ju prestera när man väl står där ...

2009-02-10 @ 10:16:16
URL: http://nusak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0