2009-01-18

Okej ,. jag är dålig på att uppdatera, jag ska bli bättre!

Igår var vi hos Emma och firade henne eftersom hon är 17 år :)
Lina,Anna Åsa och jag ,.
Vi hade mycket trevligt,. Emma fick Greys säsong 4 av alla oss.
Vi fick wok. till efterrätt vart det kladdkaka typ,. Sen kolla vi på körslaget :)

Idag sov jag till halv två typ:'D
Haha.- aa, sen har jag jobbat matte, jag har prov imorgon.
Jag börjar klockan 10.05 imorgon, och slutar 13.20 :) Bara två lektioner, för Naturkunskapen blev inställd.

Dansen börjar imorgon,. det ska bli jättekul. Madde jag och Lina ska dansa Streetjazz den här terminen :)
Så nu ska jag komma igång lite, jag har mest suttit still och ätit godis ett bra tag nu,.
Men på torsdag börjar Madde och jag på Step up också, så det ska bli roligt :)


Kolla Linas ögon, hon är för söt :)

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja trevligt hade vi det<3:) myspys! streetjazzen i morgon, spännande. På tal om bilden, stort smile man har;) hehe. Puss sötis<3

2009-01-18 @ 17:26:36
Postat av: Malin

Åh vilken fiin bild :) <3

2009-01-19 @ 20:04:42
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0