FORTFARANDE JOSSAS FÖDELSEDAG :D<3

Haha,. vad bra Lina, att jag fick dig att le :D ( inte för att det är så svårt ) <3

det är fortfarande Jossas födelsedag , glöm inte bort det allihopa !!
Glöm inte att kolla på den snygga bilden jag gjort åt henne :) (läääängre neeer )

Nu sitter jag och jobbar lite matte, jag ska göra Nationellt Prov imorgon :P Nervööst.
Men det har gått bra på alla prov innan så det ska nog gå bra det här med :)

Om en timme är det Top Model, Jag tror jag ska läsa lite harry Potter nu :D
haha. jag känner mig så dum att jag inte har nå mkt att göra alls, också sitter madde och Bea och har typ hur mycket som helst. Men jag hade det så förra året. så jag vet hur det känns. typ .
Men ni klarar det. det vet jag <3<3




Det här är tre töntar som hänger på Media . HAHA
Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gulliga du som tänker på oss<3<3<3

2009-01-28 @ 19:46:37
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0