LugnMåndag-JobbigTisdag

Hallå :)

Igår var det en lättsam dag (;
Först hade jag NK, sen typ 15 min svenska, sen slutade jag :P
Så jag slutade typ halv 11,. då gick vi ner på stan och åt, sen förljde jag med MatildaJ hem och tiffla nör .
Haha. nej, vi fikade och kolla på Harry potter och de vise sten :D
det var trevligt .

Sen gick jag ner på stan och mötte Madde och Lina, Sen dansade vi. kulkul-
Nu har vi börjat med koregrafi också. vi ska ha käppar :)  Det är lite svårt, men kul :D

Om 20 min börjar jag. Data.
Jag slutar typ halv fem idag. :'/ Men det gör inte så mkt efetersom jag sluta så tidigt igår.
Sången börjar idag :D
Nu tog jag lite bilder så ni blir glad :'D haha

hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja va bra.. jag blev glá, tralallala laa ;D

2009-01-27 @ 17:15:46
Postat av: Jossa

Oops det var jag som skrev det... fast det kunde du kanske gissa?! haha<33

2009-01-27 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0