Lyckad kväll hos Jossa

Hejhej :)

Igår var jag alltså till Jossa.
Det var en väldigt lyckad kväll tycker jag :D
Det var skitkul att träffa Elin Malin Jossa och Julia. Och tre tjejer från jossas klass, de var också mycket trevliga :D
Jag sov hos Jossa och vi somnade typ 3, sen skulle vi upp klockan halv 8 för att jag skulle till Betlehemskyrkan för att sjunga Gospel.
Imorgon klockan 18 i konserthuset. biljetterna kostar typ 220kr.
Men jag tror det finns biljetter kvar om nån är sugen på att se ;)
Det är faktiskt skitcoolt. Vi är en kör på 340 personer, och vi har en amerikan som är jättehäftig som håller i det hela :D
Fast jag var inte lite trött. Nu ska jag sova,. Jag har precis hjälpt mamma att Tona hennes hår. så nu kommer hon vara jättefin imorgon, för hon har köpt nya kläder också ;)
Det har jag med, En svart kjol som sitter fast i ett vitt linne från Gina :), också ska jag ha mina klackisar . hah,. vi får väl se hur det ser ut ;D

Nej.,. nu ska jag sova. jag måste vara utvilad inför morgondagen.
Vi ska vara där klockan hal två :)

Här är en bild på två UNDERBARA tjejer<3 ( kanske kommer fler bilder sen )
PuSS
Hadetbra<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Naww <3

du får skicka bilderna! =)

2009-02-01 @ 16:10:28
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Jossa

Du är också underbar!! Hoppas att det gick/går bra idag!! Kram<33

2009-02-01 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0