Nästan Helg!

Hallå :)

Nu har jag precis duschat.
Madelene och jag var på Step Up för första gången, det var lite nervöst,.
Men det var väldigt kul. Jobigt men kul. Det var en hel del styrka, Vi får väl se om Madde och Jag kan gå imorgon ;)

Imorgon är det Fredag, HELG :D
Inte för att jag har nått speciellt planerat men, det ska blå så skönt med helg (;
Jag är så glad nuförtiden. Bara så ni vet . haha. ( intressesmurfarna hoppar, eller hur det var )


Det får bli en bild på Emma som Emma och jag hade lite kul med (;
Hadetbra<3

Jag ringer på Fredag
 så ses vi på Lördag
jag kommer i bilen
vi tar oss en tur
:')

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! BÄst på länge! <3<3<3<<3<3<3

2009-01-24 @ 11:33:26
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! BÄst på länge! <3<3<3<<3<3<3

2009-01-24 @ 11:33:47
Postat av: Emma

Jag är också ovanligt glad.. Jag vet inte varför jag känner mig bara så ... Bright and shiny ;P Utan anledning ... <333

2009-01-25 @ 18:21:47
URL: http://nusak.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0