Hemma .

HEjhej :)

Nu är jag hemma, eller jag har varit det nån dag, menmen.

Jag har haft det skitbra, Lägret var jättekul,
Jag har träffat massa underbara människor.
Jag var med i musikTeam, så vi har varit ute och sjungit på ålderdomshem och på stan och sånt :)
Jättekul, :D

Ajaa, igår åkte jag in till stan och åt på östens Pärla med Emma Anna och Lina :)
Sen var vi hemma hos mig och Spelade buzz, lyssnade på Britney Spears och åt chips :D

Snart börjar skolan också. Usch!. Jag orkar inte det,. suck, men det är ju bara 6 veckor, sen är det lov igen.Längtar dit.
Men, jag vill åka på Teamläger i Påsk igen, fast jag vet inte riktigt hur det blir, jag åkte ju iväg förra påsken, så. vi får se :P :). det är i Vara i alla fall.

Kolla på Bilddagboken för bilder från Lägret :)
Linneafriman

Hadetbra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0