Smått och Gott :)

Svar på komentarer:
Tack Malin, du är också sööt<3
Jossa,. ja det har du sagt ;) det ska bli skitkul :D


Dansen var jätterolig, vi började att göra en uppvärmningskoregrafi.
Det var ganska jobbigt faktiskt. Men kul :)

Jag ska berätta en liten kul sak som bara kan komma från en matilda :P
Jag gick och prata om att det var typiskt mig att jag inte hade hört nån låt som alla andra hade hört
Matilda J: Men Linnea, den låten hade inte jag heller hört!
Matilda Ek: Den hade jag inte heller hört första gången jag hörde den

HAha,. du är smart du ;)

Imorgon är det lång dag :'/ Suck. men det går bra. jag går ju inte speciellt länge de andra dagarna så :)
Jag bjuder på lite bilder :)

April- Hemma hos Madde :)

April- Picknick i kohage :)

Picknick i kohage-Emma och Anna

Maj- Linnea, Elin, Hanna

Juli-Brolle i Sandviken

Borlänge :)

Borlänge med Madelene :)<3

GE MIG SOMMAR

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, ge mig sommar och Borlänge!!!!!!!! <3<3<3

2009-01-19 @ 20:55:10
Postat av: Madde

Jag gömde ge mig Brolle oxå! PUSS

2009-01-19 @ 20:56:20
Postat av: Lina

Mysigt med sommar, längtar mer än någonsin nu. :) <3

2009-01-19 @ 21:04:48
Postat av: Malin

Naaaw.. heja sommaren! <3<3

2009-01-19 @ 22:16:32
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: matilda

haha alltså, sällan eken! hon är så smart :'D

2009-01-20 @ 08:55:49
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0