Gränna-hej!

Hej !

Idag har vi varit till Gränna och köpt massa Polkagrisar.
Det var jättemysigt och kul att se hur de gjorde. Efter polkagrisarna åkte vi till Brahehus ( ett gammalt slott ) och kollade.
Sen åkte vi tillbaka hit till Jönköping och åt och gick i nån affär. Jag köpte ett par jeanstights( eftersom mina gamla nu är helt trasiga) och sen fyndade jag ett lite och en t-shirt på Indiska.
Jaja.
Nu är vi på Hotellet och vi tänkte väl gå och basta lite snart. Sen blir det äta mat på nån resturang och kortspel eller nått sånt på kvällen :P

Här kommer bilder!
Ni får stå ut med att det är kassa webcambilder. Bättre kanske kommer sen när jag kommer hem.


Mina polkagrisar

Mina och majas polkagrisar!

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0