Nån dag i paradiset..

...som jag brukar kalla jossas sommarhus!

Där var även Malin, det var jättekul att få träffa de!<3
Idag åkte vi vattenskidor och Däck. låt mig säga såhär:
Däck är nog lite mer min grej. Vattenskidor- njaa. Jag var iallafall modig som testade! ;)
Igår åkte vi med båten till Kusön och grillade marschmallows :D
Här kommer lite bilder:







Jaja. nu får det räcka ;P

Imorgon åker jag med familjen till Jönköping. Vi ska bland annat gå och kolla i en polkagrisfabrik, äta på sveriges största glassbar och Shoppa på ullared. Sova på Hotell!!
trevligttrevligt.
Jag kanske uppdaterar under helgen. för jag tror att datorn hänger med. Annnars kommer jag hem på Måndagkväll;)

Bild på Maja och mig när vi sjöng på Caféet igår :)

Puss<3



Kommentarer
Postat av: B

Ni verkar ha haft det hur mysigt som helst och vilka atleter i våtdräkt;) Ni var jätteduktiga att sjunga men det är ni alltid:D

2009-07-24 @ 18:34:06
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0