23 timmar kvar

Om 23 timmar åker vi! wohooo.

Nu sitter jag på mammas jobb.
jag har städat i 7 timmar idag. -.- tröttsamt. sen gick jag hit, eller juste, först gick jag och köpte Mer hallon svartvinbär och en bounty. gottgott.

jag börjar bli lite nervös,. ska hem och fixa det sista sen.
packa i det sista, ladda kamrorna, fixa lite till bröllopet som jag inte kan vara med på vilket suger. men jag ska till spanien :D
Förhoppningsvis har farmor lagat min klänning idag.
Hon har säkert lagat riktigt god mat till vi kommer hem också.
Det är väldigt mysigt att ha dem här :)<3
Försten vart konfirmationen jättebra! bilder kommer sen.

det blir ett inlägg utan bild idag, eftersom jag är på mammas jobb.
Pusshej.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0