Bara 4 dagar kvar.

Hejhej.

Om jag nu ska berätta vad som hänt sen sist så är det mestadels ögården. sola och bada.
I tordsdags jobbade jag och sen gick jag madde och lina och köpte present till Bea. Jossa följde med mig hem då och blev kvar till igår, vi badade och solade med de andra Ögårds-brudarna
På kvällen spelade vi kubb och jag vann ;)

Igår var jag madde och Lina till Bea för att lite för sent fira hennes födelsedag.
Riktig trevlig kväll med god mat trevliga pratstunder och lite kubbspel. Dock gick det inte lika bra den gången :P

Idag har jag varit till kyrkan för att öva till konfirmationen imorgon. det kommer att bli jättebra tror jag :)
När jag kom hem åkter mamma och jag och fixade lite grejer och sen åkte farfar, pappa mamma och maja iväg på Fotboll.
Farmor och jag blev hemma kvar.
Farmor kollade på Wallander. Jag gjorde inte så mycket eftersom jag har så ont i min mage!:/
Det blev väl lite bättre så jag började packa. för er som inte vet det:
OM 4 DAGAR ÅKER JAG OCH FAMILJEH HAGLÖW TILL SPANIEN :D

Ja,. jag är glad! :)
Jag längtar så jag dör., satt och kollade på bilder sen vi var på Rhodos och kom på at jag var ganska brun.
Jag vill vara brun. hoppas det blir fint väder i spanien. men det klart att det blir det (:


Här kommer lite bilder från Ögården:)



Hadetbraa<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!! = INGENTING :D:D: WOWHOOHHOOH

2009-06-27 @ 18:00:12
Postat av: Madde

Ögården rules!!!! :D

2009-06-28 @ 14:10:48
Postat av: Maja

hAHAHAHAH JAG DÖR! bilden på mig alltså xD

2009-06-29 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0