Lördag.

dagens vill ha: SOMMARLOV! och sol
dagens klädsel: Tights och tunika
dagens frisyr: Plattat, så småningom!
dagens smink: inget just nu, kanske åker på lite sen.
dagens låt: Glitter in the Air- Pink
dagens planer: Först ska familjen fira oscar för han fyller 18 imorgon, Sen ska jag till Vinnersjö:)
dagens misslyckande: Det är kallt!
dagens drog: När jag hör din röst
dagens köp: Ingenting :P
dagens godis: ---
dagens humör: Splittrad. Både Glad och Ledsen.
dagens citat: DagOtto, När gud delade ut hjärnorna satt du på dass!
dagens roligaste: Vinnersjö med mina fina tjejer<3

Pöss<3

En favorit i repris :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åhh,jag fullkomligt älskar den här bilden. Skulle nästan vilja ha den som fototapet,men det kanske är lite väl egotrippat;)

2009-06-07 @ 16:08:56
URL: http://beatriceris.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0