Midsommar

Hallå:)
Såhär har min midsommar sett ut:
Fredagen började med att Hanna kom hit och sedan åkte vi till Åsudden för maja och jag skulle sjunga.
Jag sjöng thinking of you, Maja Nannes sommarvisa och sen sjöng vi Kärleken är tillsammans
Sen åkte vi hem och Hanna jag och Maja spelade lite Buzz.
Vid femtiden kom Anna och Emma hit. Vi grillade och åt god mat med jordgubbar till efterrätt.
Vi grillade helt själv! bara det är ju värt en applåd typ :')
Jaja,. Sen åkte jag Hanna och Emma ner till Sandsnäs och mötte Anna och Lina där.
Vi var inte där speciellt länge. Emma jag och Hanna började gå. sakta men säkert gick vi hem till mig.:)
Det tog ett bra tag, men det var trevligt.
Igår sov vi ganska länge, Sen spelade jag och Hanna lite Buzz. Jag vann faktiskt en gång :D
Sen på kvällen åkte vi ner på Ön. Mamma och Pappa jobbade så vi satt mest och kollade på fulla männsikor.
När vi åkte hem fick vi stann där det var massa bilar, där det hade hänt en olycka.
Otäckt var det. Jag tycker så synd om alla Annhöriga.

Nu sitter jag här med Torra mjukiskläder.
Jag var med Madde och Lina på Ögården. men när jag åkte hem vart det världens oväder. Och Jag som bara hade shorts och linne. Så vart jag helt dyngsur men nu är jag hemma i värmen. :)

Mmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaa! :'D

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ;D ja Madde och jag vart alldeles dyngsura av regnet när vi cykla hem i dag också. ;D haha. Så nästa gång blir det nog moppen. ;D <3

2009-06-21 @ 21:15:07
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha bara det är ju värt en applåd

2009-06-21 @ 21:41:17
Postat av: Anonym

Hahahaha bara det är ju värt en applåd

2009-06-21 @ 21:41:20
Postat av: Madde

Haha, kolla på den första bilden, ser du?! Det är "Nu ska jag busa" minen!! :´D <3

2009-06-22 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0