Midsommar.

Hejhej!
ja,jag vet det var töntigt att skriva storleken. Men det såg ju helt opropitionerligt ut! (haha. hur stavas det?)
jaja. Jag kom på att jag sovit 13 timmar de 3 senaste dygnen. tillsammans alltså!
jaja. Imorse gick jag upp halv sex för att jobba. jag jobbade 6 timmar. Sen gick jag och Emma på stan. Vi fick sällskap av maja. Jag handlade en söt liten kofta och ett billigt linne. Vi åt glass också! :)

Sen var Emma och jag upp och kollade på Fotboll. det spöregnade!. Haha. jag hade pappas regnjacka. och regnbyxor! :D hah. jag såg kul ut.
Så nu ligger jag i sängen och värmer  mig lite. Känns bra det.
Imorgon ska vi först till Åsudden. Maja och jag ska sjunga. Sen ska vi till Lundins. :)
Hanna kommer hit också tror jag :D
Sen ska vi nog ner till Sandsnäs. hoppas det blir kul.
Kan det vara förra midsommaren kanske? :)

Ha en bra midsommar.!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: B

Mina söta flickor<3

2009-06-19 @ 09:19:03
URL: http://beatriceris.blogg
Postat av: Maja

var det den fulaste du kunde hitta på mig lr? :'D<3

2009-06-25 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0