Regnregnregn

hej :)

Vilket otroligt tråkigt väder!
Idag gick jag upp tidigt och åkte in och Jobbade, sen hade vi idrott. ute trodde vi, så Matildaj och jag var på väg till strömvallen. Och när vi nästan är framme kommer MatildaEk och säger att vi ska vara inne. På skolan. så då gick vi dit. Vi var 4 st på idrotten. så lite förbättring sen i tisdags ;)
Vi gjorde verkligen ingenting. Våran lärare satt och löste nån Matte-kluring och vi låtsades hoppa runt på Stepbrädor.
jaja.
Nu sitter jag i datasalen. för jag måste spara allt jag har här på skolan. Eftersom allt kommer att försvinna till nästa år.
Matildax2 är på NK. men dit behövde inte jag gå.
Sen tror jag att jag och Matildaj ska ner på stan och köpa choklad.
jag som inte skulle äta godis i veckorna. men det här får vara ett undantag :)


haha. bild sen typ i början av ettan. :'D

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggig!! ;D

2009-06-04 @ 13:49:11
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Madde

Vissa tidpukter förtjänar men lite choklad mitt i veckan ;D<3

2009-06-04 @ 18:07:01
Postat av: Beatrice

Håller med Madde,man förtjänar ofta choklad;D

2009-06-04 @ 19:36:49
URL: http://beatriceris.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0