Ledig Måndag

dagens vill ha: Skavsårsfria fötter med fina skor :)
dagens klädsel: Shorts, bikini och tublinne
dagens frisyr: Utsläppt. Nytoppat !
dagens smink: Ingenting!
dagens låt: The Climb
dagens planer: ja. inte så mycket kvar av dan. ska sova snart!
dagens misslyckande: Jag var tvungen att sprätta lite på klänningen!
dagens drog: Extra Drops pro
dagens köp: Pizza och Snabbmakaroner
dagens godis: -
dagens humör: Ganska glatt
dagens citat: -
dagens roligaste: Det var sol idag med :D

Idag har jag solat, åkt moppe och sytt upp en klänning som har legat i min garderob i 2 år! ;P
Imorgon ska jag jobba innan skolan -.-
Och sen går jag till halv fem. Fast vi får kanske sluta tidigare. hoppas jag.
Men sen är jag ju ledig på Onsdag igen, så jag ska nog överleva!
Här är klänningen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin! :) Hoppas klänningen känns bättre nu när du har fållat upp den:) <3

2009-06-02 @ 08:18:05
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad bra klänningen blev ! :D

2009-06-02 @ 13:35:23
URL: http://nusak.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-06-02 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0