Rättvik.<3

Hejhej :)
Nu är jag hemma ifrån Rättvik.
Dagarna har varit helt underbara( vilket de altid är när man är på Stiftsgården ) Fastän vädret inte har varit det bästa!
Men det har gått alldeles för snabbt. Som vanligt hade jag kunnat stannat en vecka till!
Bea åkte tyvär hem på Söndagen så jag fick inte träffa henne så jättemycket.

Vi har ialla fall dansat med Josefin, hållt i lektioner, sovit i tält, dansat på disco(vi ägde,haha:'D)
Som tur var fick vi ju lite finare väder igår och idag.:)
Så idag låg vi och slumrade till på bryggan. Det är den bästa platsen på hela jorden tror jag.
De här otroligt underbara tjejerna är mina vänner. jag är stolt<3

Lite bilder. Kanske kommer ännu flera sen :)

Föresten så fick jag hem mina två bikinisar idag :)
Bara så ni vet så ser trosorna asstora ut. men det är faktiskt 34/36! :P


PUSSHEJ<3

Kommentarer
Postat av: B

Är du säker på att det är storlek 34/36 för de ser jättestora ut;) Nej,jag skojade bara. Välkommen Hem!

2009-06-18 @ 09:13:51
URL: http://beatriceris.blogg
Postat av: Madde

Ja, vad säger man, underbrat var det iaf.. :) Vi äger alltid i discodans! ;D <3

2009-06-18 @ 10:03:02
Postat av: Lina

Härligt att få läsa att ni har haft det bra! :D Det är så det ska vara i Rättvik! <3

2009-06-18 @ 12:24:07
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha.Tjejen som var tvungen att berätta vilken storlek det var;)

2009-06-18 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0