Meningslösa dagar i skolan! :)

Hejhej :)

Idag gick jag upp fast jag började klockan 11.10
Jag åkte in för att jobba, sen åkte jag till Matildaj och vi gick till Strömvallen för att ha idrott.
På planeringen stod det fotboll. och fast det regnade var vi duktig och tänkte vara med. Men det var bara jag Matildaj och matildaEk som var där. Så det blev inte så mycket fotboll. Vi spelade Kubb istället. Jag och Håkan mot Matildaj och MatildaEk. Haha. första gången vann vi stort. Andra gånegn vart lite långtråkig så vi lät de vinna ;) Haha -
Jaja..
Sen efter lunch var det eng, trodde jag! men, neej, Vi hade arl på en gång istället. men det var bara lite info, sen åkte jag hem på 14.10 bussen. Där satt Emma Lina och Elin. Så det vart en trevlig bussresa hem.
Men inte så lång dag :') . Är det nån mer än jag som inte tycker att de här dagarna är jätteviktiga ?
Imorgon ska jag i alla fall åka in femitolv. Vi ska få reda på hur det gick på MPRn . hoppas de är nöjda.
 
Idag när jag kom hem satt jag på hög musik och städade min garderob.
Nu är det ordning och reda :)
Haha.-Lina! kolla vad jag hittade och fick på mig!!
haha:'D
Sen hittade jag T-shirten från klassens dag i Nian. :'/
Det står Kari lite överallt. jag saknar min gamla klass.


Ha det bra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ;D Den gamla skönheten! som sitter tajt lite här och var;) haha! Ska leta på min också o så får vi köra en "rosaklänning med storlek 34" dag ;D <3<3<3

2009-06-02 @ 20:30:19
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh! jag har också min nian-tröja kvar! Überskön att sova i ;)

2009-06-02 @ 21:11:58
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: matildaj

haha, knappast, ni lät oss inte vinna! du vägrar bara erkänna att vi var bättre än er ;D

pussss

2009-06-03 @ 16:54:12
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Du är allt flitig du...;D

2009-06-03 @ 18:24:15
URL: http://beatriceris.blogg
Postat av: Elin Wwwwwwwww

Heheee, jag städade min garderob idag! Och då hittade jag också min klasströja långt där inne :D Miss you, Love <3 Pusss<3

2009-06-04 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0