Vinnersjö-Rättvik-sommarlov!

hejhej :)

Nu ligger jag här på min säng, äter godis och funderar.
Jag har kommit på att när man inte har bågra läxor är Söndagen en grymt bra dag.
Jag som alltid gnällt om att söndgar är så jobbiga. men nej., jag gillar söndagar. mycket :)
det är sådana lugna dagar då man kan göra lite som man vill (om man inte har läxor då)

Kom ganska nyss hem från Vinnersjö. Det är nämligen så att jag, Madde Bea och en till Madde gick med i Vinnersjö missionsförsamling idag (:
Det är så trevligt där och man känner sig alltid välkommen.
Igår var det ett litet Nattmöte där. Chritoph och Rebecca sjöng och spelade och det var verkligen hur bra som helst.
Tråkigt att inte Rebecca ska med till Rättvik i år.
Rättvik :D, snart åker vi . Alla utom jag åker på Torsdag. Men eftersom Alex tar studenten på Fredag så åker jag på lördag istället. Tråkigt att komma sent, men jag är jätteglad att jag hinner med båda :). så tur brukar jag inte ha.

Imorgon har vi nog bara en lektion, om vi ens har den, jag vet inte riktigt, jag ska ialla fall åka in till skolan, för klockan 9 ska vi öva inför skolavsutning. Eftersom jag och Matilda lindén ska sjunga. Hoppas det går bra! :)
Sen på Tisdag är det väl några lektioner.
På Onsdag slutar Solängen, och jag är väldigt sugen på att gå och kolla. Men vi ska ha fototävling. så jag frå se hur det blir.
Sen är det torsdag och SOMMARLOV :D
Äntligen.
8.30 ska vi vara i Aulan sen ska vi väl få betyg och så, men jag tror att vi ska sjunga för tvåorna också ,. och de ska vara i Aulan 9.30. hahah. Vi får väl se hur det blir med det med.

Nu blev det långt här. Hoppas någon orkade läsa! :)
Puss<3

En bild från Rättvik förra året<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är helt sjukt, jag fattar inte det är sommarlov typ nu! Otroligt! :D<3

2009-06-07 @ 20:01:26
Postat av: Lina

Jag orkade läsa! :D <3

2009-06-09 @ 09:41:48
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0