En helt vanlig Fredag (:

Hejhej :)

Nu sitter jag i skolan, ska vi väl äta lunch snart :)
Svenskan vart kortare, blir man förvånad ? neej :P

Aja, igår var det Step Up i alla fall, det är jobbigt, jag har lite träningsverk idag, mest i ryggen och axlarna.
 Idag ska Madelene och jag gå på stan. jag slutar klockan 14, madde slutar 14.40, jag sätter väl mig i en datasal och försöker göra lite på min hemsida till datakunskapen, vore ju bra om hemsidan vart någelunda bra (;

I tisdags var vi (Pollytjejerna) hem till Kerstin och kollade på film, det var jättemysigt.
de har det verkligen skitfint där hemma, och jag är inte liiite avundsjuk på amanda som har ett eget litet hus,. hah,. kanske inte hus, men typ :P :)

Filmen hette i alla fall The Cider House Rules,. den var bra och sorlig :)
Vemodig sa Kerstin om den, och det stämmde verkligen!


Det ska bli grymt skönt med helg ialla fall :)

hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fin film<3 :)

2009-03-06 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0