Madelene för heeeela slanten <3

Hejhej :)

Igår var madde och jag på stan,. och jag hitade ingenting :P Men vi får väl köpa den där vita sjalen en annan gång,.
Det är omöjligt att hitta kritvita sjalar, alla är typ gräddvit. vi hittade nån, vi får väl se om det blir den sen då eftersom alla ska ha vita sjalar på musikalen som vi ska göra (den 22mars, i kyrkan 18.00)

Sen åkte jag hem och mamma och pappa gjorde jättegod mat, som blev asmätt av, jag åt inte ens halva :P
och det säger ju ganska mcket med tanke på hur mycket jag äter :')

 Gott :)

Sen åkte Madde och jag till Åhlstrans i Ålbo. det var mycket trevligt :)
Såg bland annat filmen Men at work


Idag har Madde och Jag vait ute och gått, det vart faktiskt en bra stund (;
Prata gjorde vi en hel del också :)
<3
Ikväll ska jag till Madelene. hon ska vara barnvakt åt Nora. Så då åker jag dit och gör dem sällskap :)
Vart ni förvånad över att kvällen spenderas med Madde ? Haha,. nej trodde väl det ;)<3

Hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, vad ska vi göra nästa helg älskling? :P <3<3<3

2009-03-07 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0