Och vinnaren är...

HAhaha :'D

Okej. tävlingen
Elin svarade rätt bild, men det var inte rätt motivering.(så tyvär elin) Jossa hade helt rätt, men hon gissade ju på två saker?. det är ju lite fusk.
Hmm. Fast det var nog Jossa som vann ändå .
Det rätta svaret är i alla fall att den svartvita på mig ska bort för det är den enda som inte är skruvad (;
Haha. Jossa får ett pris,. lite senare ;)

Idag stannade bussen efter halva vägen för det var nå fel på den.  Så vi stod där i 40 min och väntade på en ny buss.
vad är det med mig och bussar den här veckan ?

Nu sitter jag och väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan duscha. Jag som tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll, men icke.
jaja,. imorgon är det fredag. sen är det helg :D<3

Imorgon ska jag till Helges,:)
jag ska bestämma låt till helges talangjakt. jag funderar på Thinking of you med Katy Perry. Vi får väl se (;


hadetbra<3

Kommentarer
Postat av: Jossa

Haha:D Yes jag vann!!! lite fusk kanske... men du hade ju inge regler eller?! Kram<333

2009-03-13 @ 16:38:54
Postat av: Elin

Skit också! jag tycker lätt att jag vann, helt fuskigt att hon gissa på två bilder!! nu tycker jag att jag ska få ett tröstpris! :D haha <3

2009-03-15 @ 19:24:42
URL: http://www.elinwahlstrom.blogspot.com/
Postat av: Emma

Shit ! Stannade bussen igen ?! Två gånger på samma vecka ... Hur lyckades du ? ;)

Ta Thinking of you :) <3333

2009-03-15 @ 19:58:27
URL: http://nusak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0