Trevlig Fredag.:)

Hejhej :)

Igår sluatde jag klockan halv ett (egentligen skulle jag sluta halv två)
Då åkte jag hem till Haglöws, det var bara alexs hemma, så jag la mig i hannas säng och kollade på Sex and the city (:
Jag trodde jag började på första säsongen, men det visade sig lite senare att jag hade börjat kolla på säsong4. hanna har alla sex säsonger så det var ju lite svårt att hålla koll på alla ;P

Sen kom Hanna hem och vi åt lite melanmål, sen åkte jag till Helges och sjöng lite thinking of you och Hanna åkte på Träning.
När jag var klar på Helges åkte jag och Håkan och hämtade Hanna, sen Åt vi god mat, kollade på Så ska det låta och grillad, sen vart det lite dator.Vi somnade vid fyra.
Klockan 12 gick vi upp,  jag åkte hem klockan två.
mamma och pappa skulle på nån fest. Så nu är det bara jag, maja och Alva här hemma.
De är där uppe och sminkar sig och jag håller på att göra wok :)
Fast maja har faktiskt hjälpt till, kände att jag lära skriva det ;')
Snart kommer Madde, så ska vi äta wok, sen åker maja och Alva till Selma och jag och Madde ska tjocka i oss ostkrokar och kolla på Melodifestivalen :D

Jag hoppas Att Alcasar vinner. jag brukar inte tycka att de är bra. Men de är skitbra i år tycker jag :D
(jag hör nästan hur du läser Hanna. Sluta med det! :'), )

Jaja,. Hoppas någon orkade sig igenom hela inlägget ;)

JÄTTESTOR BILD på Madelene och mig:)

<3
Hadetbra<3
(jag ska sluta skriva så på alla inlägg, men jag kan inte riktigt ;P)haha
HADETBRA<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha!! läste så

2009-03-14 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0