Spotify

Jag Älskar Spotify :)
haha. Jag har det nu, johan skicka en sån där gratis Invite :)
Igår var Madde och Emma här, vi kollade på Robinsson och målade naglarna+ att de fick höra hur mycket jag gillar spotify. Men nu ska jag sluta tjata. (,

Idag är det musikal i kyrkan. Klockan 18 ifall nån vill komma och kolla (;
Klockan två ska vi vara där. Så nu kanske jag skynda lite Ska Hinna:
*Torka, platta och volyma håret
*äta
*sminka mig
*packa i alla kläder
*fixa en nagel som vart lite konstig igår (;
Spotify Jag lyssnar på fame factory ;)
Mina naglar (;


Hadebra<3

Kommentarer
Postat av: Malin

men gud nu blir jag ännu mer avis ! hur får man sånna där invites då? jag vill åsso ju!

puss på dig med <3<3<3

2009-03-22 @ 16:47:24
URL: http://malinnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja visst är spotify super bra! I love it too! :)<3

2009-03-22 @ 20:15:50
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0