Dagens.

dagens vill ha: Sommar! ( men för att vara lite realistiska, helg ! )
dagens klädsel: Jeanstights och mysgul tröja
dagens frisyr: läggasigiblötthår-lockigt
dagens smink: mascara, foundation som vanligt
dagens låt: You´ve got a friend
dagens planer: Jaduu,. typ sova snart! (;
dagens misslyckande: hmm. inget?
dagens drog: euhm. inget tror jag :P
dagens köp: Ingenting.
dagens godis: Inget. för jag försöker vara nyttig!
dagens humör: Ganska glatt :)
dagens citat: Skaparen av vänner borde få en egen dag i kalendern!
dagens roligaste: När matildaEk och Jag driver med Matildaj. alltid lika kul!


Maskros. jag vill ha sommar!
Pöss<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också ha sommar!! :) <3

2009-05-19 @ 18:41:03
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0