Linnea

Hej hej :)
idag har det varir MPR- redovisning.
Alla andra skulle göra Nationella prov på morgonen, så jag kunde åka in senare. det var grymt skönt. :)
Men sen var det iallafall redovisning. Nervösa som vi var satt det igång. Efter lunch fick jag redovisa. det gick bra faktiskt.
Och nu ska jag  ge beröm till flera än mig själv!
Adam hade en bra film tycker jag!
Johan hade gjort värsta expogrejen!
Matildajs början och slut var typ hur bra som helst!
MatildaEks vart skitbra, och rolig ( ja, jag gjorde bort mig! )
Jenny ( i A ) hennes var så bra. :'/ Sorlig. jag tycker verkligen att hon är modig.
Malins var skitkul :'D
Sen var ju elin och Fridas såklart en höjdare också!:)

men nu är det klart iallafall! YEES! :D
Efter skolan ville vi fira det. Men först gick jag ned på stan och fixade lite grejer med Maja.
Sen gick jag, matilda, maja, elin och Frida och firade att vi har varit så bra med en liten fika på waynes! ;D

Jajaa.nu snart, om en timme ska jag väl kolla på greys. om inget annat kommer ivägen .eller händer :P
Föresten så hade jag en underbar dröm inatt. jag ville inte vakna!

Här kommer några bilder sen i Lördags:)

HAha,. jag vet! prislapparna! :'D

kolla föresten vilka fina örhängen jag fick av Maja idag <3<3
( för att jag har namnsdag, tack<3 )

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad skönt att det äntligen är klart! :D Det är klart att prislapparna ska synas när det är så billigt... ;D<3

2009-05-14 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0