Nothing can capture a heart like a melody can

Den här veckan har det ju som sagt var varit Helges talangjakt :)
Och det har varit hur kul som helst, man saknar det nu, även fast jag inte sovit speciellt mycket alls så är det en av de roligaste sakerna på året.
Igår var Madde jag och  Bea in till Pingstkyrkan eftersom Marcus var i Gävle :D det fick vi ju inte missa. Kerstin och Thomas var ju såklart också med. vi hade en riktigt trevlig dag :D

men nu orkar jag inte skriva mer. Jag måste bara lägga upp en bild. Man blir ju lite kär faktiskt<3

 Puss<3


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du Linnéa, vad säger man... Föresten ord behövs inte...<3<3<3<3<3

2009-05-11 @ 10:45:08
Postat av: Madde

Ja du Linnéa, vad säger man?... <3<3<3<3<3<3

2009-05-11 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0