Smidigt.

Hej,
klockan är tjugo över nio, och jag är hemma.! varför det undrar ni?
Jo. för att jag är smidigast i världen och missar bussen! Suck. nu missar jag första lektionen och måste åka in på 10bussen. Jaja.
Först är det idrott, sen lunch, sen extra lång Nk (vi får sovmorgon på måndag)
Sen ska jag nog jobba. Sen klockan 18 ska jag sjunga på Nian! :)

Igår var ju jag, Mamma Maja Hanna och Sussi i Stockholm
Mycket trevligt var det :)
Här kommer lite bilder på det jag köpt :)

Bikini HM


Fel håll, men jag hinner inte ändra.
Jeans Zara


Linne Vero Moda

Och sist men inte mins. mina underbara skor!
som jag kommer få så mycket skavsår av att jag dör! ;)
Din sko



Nej, nu måste jag gå till bussen så jag inte missar den med ;)
Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fint du har hittat Linnea ! :D Apsnygga skor! Och super söt tunika! Lycka till när du ska sjunga i kväll ! :) <3

2009-05-28 @ 15:46:05
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Åhhh,vad mycket fint du hittade! Ha det bra så syns vi i morgon:)

2009-05-28 @ 16:32:11
URL: http://beatriceris.blogg
Postat av: Madde

Du kom inte alls hem utan nåt, du hittade ju massa fint!:D Vi hörs!<3

2009-05-28 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0