Sommarhuset!

hejhej :)

Igår gick jag upp klockan halv sex, för att åka in och Jobba. Jag jobbade till 12,. kom hem 13
Sen åkte jag mamma och maja till Lollo för att gratulera henne i efterskott :)
När jag kom hem så kom Madde hit :D
Vi hade förbett massa gott. Vindrunvor,gurka och dipp och ostkrorkar.
Vi gick ut i husvagnen och kollade på Prinsen av egypten och åt massa. Mycket trevligt.
Vi var ganska risiga men det var väldigt mysigt :D<3

Idag Ska jag åka till sommarhuset. Till Jädernäsfamiljen :D
Jennika fyller år idag . Grattis till Henne! :)
Jag ska i alla fall åka klockan 14 härifrån, sen går bussen från stan till Bergby klockan 15.05 .
Och sedan kommer de och hämtar mig och MormorJädernäs i Bergby.
Sen blir det Kalas :D
Jag åker hem på Söndag. så hela helgen blir jag där :D

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha det bra! <3

2009-05-22 @ 20:06:33
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Madde

Risig var ordet! ;D Ha det bra och hälsa Jossa!<3

2009-05-23 @ 16:39:43
Postat av: Jossa

Jossa hälsar tillbaka ;D Haha!! <33

2009-05-24 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0