14-05-2009

Hallå!
Idag vaknade jag med hemsk magont. Så jag åkte in på 10 bussen. för jag tänkte att jag borde vara med på idrotten. det var det 5 till som tänkte i min klass. Så vi var hela sex stycken! wohoo. orgentering.
Matildaj gick vilse :'D
haha,. om två veckor ska vi göra orgenteringsprov. Jag tror att Matildaj och jag ska irra runt i skogen tillsammans. MatildaEk är alldeles för bra för oss! Haha :')

Idag känner jag för att hissa och dissa, som de brukar göra på morgonzoo
Dagens diss:
BWO- Asså, jag fattar inte hur man kan tycka att de är bra., jag blir bara irreterad av att höra deras låtar.
Dagens Hiss:
Vakna med the Voice-Det är så bra. skitkul :') ( det kollade jag på imorse när jag hade ont i magen )

Nästa Helg har jag och Maja fått äran att följa med till familjen Jädernäs Sommarhus :D<3
Och Den här helgen ska jag på Loppis, Sen ska jag vara med Elin och Hanna :)<3
Maja drar till Luxenburg den här helgen.

Ni får stå ut med en liten bild på mig!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hissar också vakna med the voice. De är så himla roliga! ;D Ett väldigt bra sätt att börja dagen med helt enkelt. :) <3

2009-05-14 @ 19:16:10
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Håller med dig och Lina,vakna är bäst=D Vi syns imorgon! Tills dess,ha det superbra<3

2009-05-14 @ 21:11:55
URL: http://beatriceris.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0