Nationellaprov. :@

Hallå :)

Nu sitter jag i datasalen efter att precis har skrivit Nationellt prov i Matte B.
Shit, det var inte kul ! Svårt var det!
Vi hade fyra timmar på oss, fast det var faktiskt lite att ta i, jag var klar efter 3 ialla fall, så nu sitter jag och väntar på att Matilda och Matilda ska komma tillbaka från idrotten.
Jag är skithungrig. jag ville inte börja prassla med min kexchoklad eller macka därinne. det var ju helt tysk. Ja förutom när min mage lät. och det var ju typ hela tiden, jag fattar inte varför den ska låta så! Bara för att jag sitter i ett klassrum med massa folk jag ite känner, hoppas inte alla hörde.

Igår var det en ganska meningslös dag i skolan. Ingen NK. på svenskan fick vi bara tillbaka nån analys vi hade gjort MVG :D
inte för attt det kanske är så svårt,. emn jag är glad ialla fall :)
Sen var det matte,. och då satt jag mest och repeterade det sista inför idag. Sen slutade vi,. och jag åkte och jobbade.
Sen hem och plugga lite. Pappa och jag gjorde sallad. den vart mycket god!
det brukar bli sallad när inte mamma är hemma ;P
Sen var jag och Madde ut och gick på kvällen. jättemysigt var det . det var så himla fint ute. :)
Vi deppade lite. hah. och diskuterade. hah. det är typ det vi gör. låter det kul ?
he,. nejdå.. det var jättekul:)<3

Idag blir det Sång. Sen är det Polly. Vi ska planera inför café i sommar med tanterna (;
Nice.

Såhär ser jag ut idag. eller i morse. nu är jag alldeles äcklig. :')
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ;D min mage brukar också kurra (högt!) på lektionerna. Men jag brukar låtsas att det är någon annans mage som låter. ;P <3

2009-05-12 @ 12:22:25
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Grattis till MVG:et!!!!=D Vi syns snart<3

2009-05-12 @ 15:58:14
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Jossa

Jag gjorde också matteprovet idag, det gick väl sådär... tror inte det blir nåt MVG:( Föresten har jag inte hunnit gratta dig för talangjakten och allt annat du hunnit med!! så GRATTIS<33

2009-05-12 @ 18:11:01
Postat av: Madde

Ja, du Friman jag har inte riktigt släppt alla tankar igår.. mest min dröm... Gaaah,GE MIG NU!!!!! <3<3<3

2009-05-12 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0