Thinking of you..

hej hej :)

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Den här veckan har vi haft finlandsfrämmande :D
Ville Hilma Mari och Juha är här :D
det har varit mycket trevligt (:

Idag var jag först in till Helges för att öva till Talangjakten( som är imorgon )
Sen direkt till Estraden och dansade, sen tillbaka till helges för att hämta maja och Mari, för hon ville komma med och lyssna eftersom de åker imorgon bitti och intekan vara kvar på talangjakten.
Sen åkte vi förbi Valbo och Maja köpte en snygg tunika som hon ska ha imorgon :)
Klockan 14 imorgon är det de yngre artisterna ( Maja bland annat )
Och kl 20 är det de äldre (jag bland annat )
kom och Kolla :)

I Helgen var vi ju Till Uppsala, eller till Alunda. det låt en bit ifrån Uppsala. haha . typ som hedesunda
men det var jättemysigt;P
     

Lite bilder från Helgen. Och på de söta kusinerna :D

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja,jag vet inte ens om jag ska kommentera bilden på mig. Jag ser ut som en uggla,haha=) Vi syns i morgon<3

2009-05-02 @ 18:45:25
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag kan inte fatta att de är så stora :O, fast det var ju ett tag sen jag såg de sist ;)

JAg tycker att vi hade det jättetrevligt där, trots fingrar i öronen ;D <3<3<3

2009-05-02 @ 19:03:53
Postat av: Lina

Gulliga ungar du har på besök! Lik sin kusin:) <3 Ja trevligt hade vi i uppsala också. Ha en bra kväll!

2009-05-02 @ 20:08:27
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0