Min Helg.

Hejhej :)

det har har varit en bra helg.
Ifredags var det Pollyavslutning. I årsunda. vi åt, spelade spel, åt, promenderade, åt knäppte kort, åt masserade lite och åååt en massa!
Det var jättetrevligt faktiskt :)<3



Massa bilder :)

I lördags gick jag upp klockan kvart över sex. Vi åkte till Norrskedika på bakluckeloppis :)
Det var jag, mamma, pappa och Birgit.
Jag köpte 4 silverringar (:
När jag kom hem gick jag till Nils för att sjunga lite.
Sen snabbt hem och duscha. Sen fick jag sktjus till Hanna. Hanna jag och Elin kollade på ESC.
Norge var väl okej. Surt att det gick så dåligt för Sverige :/

Idag åkte jag till Boulongern, för jag och Natta skulle egentligen sjunga, men Natta blev sjuk, så Nild kunde hoppa in och sjunga. Imorse bestämde vi låten vi skull esjunga tillsammans. så vi hann inte öva så mycket. Haha. ingenting typ. men det gick bra ändå :) .
När jag kom hem lade jag mig i solen ett tag. Men nu orkade jag inte dte mer, så nu sitter jag och kollar på repris av Desperete housewifes. det blir väl greys sen kanske . fast det har jag ju sett redan. men det tåls att se igen. :P

Imorgon är det skola!:/
Fast vi har tema vecka så det blir inga vanliga lektioner den här veckan :D
Också är vi ju ledig torsdag fredag :)

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag ÄLSKAR bilderna från Årsunda!!!

2009-05-17 @ 16:57:51
URL: http://beatriceris.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0