Sång sol och massa trevligt!

Hejhej :)

Nu har jag precis gått in efter att ha legat i solen lite grann ! Det är så himla skönt ute!
Idag har jag varit och sjungit på GdGif.
Det vart Thinking of you och For a pessimist I am pretty optimistic
Det gick väl hyfsat. Men det var skitvarmt och vo stod i solen hela tiden dock inte lika mycker sol på båda sidorna av kroppen, så jag har lite ondare på höger axel än på vänster :P
Jaa,. lite bränd vart man. men det får jag stå ut med .:)
 haha,. snygga tjejer!
Igår hade vi bara en lektion. Kolla på Ice Age
Sen gick Matildax2 och jag till solängen för att kolla på en liten konsert av jazzettorna. mycket bra!
Sen åkte jag till Helges och spelade in For a pessimist....
När jag kom hem var jag med Madde och Bea :)


PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad mysigt vi hade det:) Vi hörs sötnos<3

2009-05-31 @ 18:58:05
URL: http://beatriceris.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0