Talangjakt

Hejhej :)

Idag har det varit en helt vanlig måndag. Visserligen var det ingen dans. men.
Skola. Jobba, hem äta plugga matte sova.
inte speciellt rolig dag. Fast jag har ändå varit glad
och grinig,
Juste, jag har varit Glad och grinig idag ;P
Imorgon blir det dans, öva till MAgic of dance, 16-21. ojojoj. jobbigt. men det ska bli kul också :)

Ajaaa. Igår var det ialla falll Helges talangjakt kval.
Först var det Maja. Hon var jättebra. tyvär kom hon inte vidare. eller hon blev andra reserv.
det var 26 st med. 10 gick vidare .
Sen kom de till de äldre. vi var 20 st och 8 skulle gå vidare.
När de skulle ropa upp de som gick vidare var jag inte alls nervös, jag var bara nyfiken på vilka som skulle gå vidare ( hade inte en tanke på att det fanns ju en chans att Jag skulle gå vidare ) aja. De började läsa upp ( utan inbördes ordning )
Linneaa,,,
Och då börjar jag fundera dum som jag är: Vilken va den andra linnean?
haha. Sen sa de Friman också och då vart jag såklart jätteglad :)
oj. nu beskrev jag det i minsta detalj här, ni får inte tycka att jag skryter. jag blev bara väldigt glad :)





Såå. Lite bilder från kvällen :)

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis!!!!

2009-05-05 @ 06:31:49
URL: http://beatriceris.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygging på scenen där! Vi ses på teatern! :)

2009-05-05 @ 11:08:46
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi vet att du inte skryter!! Man får vara glad:D Grattis<3<3<3<3

2009-05-06 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0