I NEED YOU TO BITE ME

Hallådär.

nu sitter jag och för över alla mina bilder på min nya hårddisk :)
men det tar tid.. låång tid. jag har inte lite bilder jag inte..

Jaja,. Idag hade jag bara en lektion, MDK. vi håller ju på med talangjakten där, och vi får inte in så mycket anmälningar. så du som läser det här och går på polhem,vasa eller borgis: ANMÄL DIG NUuu!
Imorgon blir det ingen APU för matilda och jag ska till Vasa och tjata på de att anmäla sig typ :P
Annars har jag jobbat och dansat idag :) Kanske sista gången på dansen, för nästa gång ska de sätta placeringar. och vi ska inte vara med på uppvisningen så då är vi kanske mest ivägen,.

nej. nu ska jag kolla på ett avsnitt av sex and the city kanske ;P
tyvär blir det ingen bild, för jag har ingen på den här datorn (;

men ha det bra :) PÖSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

går inte att kolla ett juuuuuuuuu

2009-11-11 @ 10:39:23
Postat av: Lina

Rubriken.... Ååååå! :( Men snart premiär!! :D:D

2009-11-11 @ 18:49:57
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0