Måndag igen!

Hejhej!

Nu sitter jag här igen och ska snart ha graf. Jag försöker skriva på den här dansuppgiften vi har fått, men det var lättare sagt än gjort kan jag säga!

I helgen har jag varit med Madde och Lina, rensat ur i mitt rum, bakat, vart med Bea, lagat mat, ätit och mycket annat :)

Nu i veckan ska vi faktiskt börja med mitt rum. På torsdag åker bäddsoffan ut och den gamla soffan som ska bli en säng ställs in i rummet, sen i helgen ska vi väl försöka sätta igång(:
Idag ska jag och päronen åka och köpa färg och knoppar. jag ska måla sängen,en hylla och en byrå(:

nej. nu ska jag skriva lite på dansuppgiften tror jag!

Pussheej!:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja dansuppgiften är verkligen inte rolig. Lycka till med den! <3 :)

2009-11-23 @ 18:02:30
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Josse

Vad kul!! Hoppas det blir snyggt, vi va och kolla på tapeter till våra rum i lägenheter i lördags... finns ju hur mycket som helst att välja bland!! Lycka till med dansuppgiften (hörde Rania och Kristin knorra om den i morse);) Ses snart!! Kram<33

2009-11-25 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0