sjuk -.-

Hej allihopa.

Nu var det längesen, men här kommer lite uppdatering.

Nu ligger jag i soffan och kollar på sex and the city. Igår tog jag sprutan. mot svininfluensan. Idag har jag feber och ont i huvudet. Suck. typiskt att jag ska bli sjuk. men det går väl öve ganska snabbt tror jag.
Synd bara, för Maja är så orolig för att ta sprutan och nu kommer hon bli ännu mer orolig..

Jajaa. jag längtar asmycket till den 19:e då jag, Lina och Madde ska gå på twilight-new moonkvällen :D
det ska bli så sjukt kul :D
Känns som att jag varit på ganska mycket bio på sista tiden. men jag gillart(;
Imåndags var jag,mamma,hanna maja och alva på Michael Jackson-This is it. Skibra var den. han är grym!

Nääe. nu ska jag fortsätta kolla på SATC:D

Föresten..
JAG SKA ÅKA TILL CYPERN I AUGUSTI :D
I 2 VECKOR :D:D:D:D:D
jaa. jag vet det är typ ett år dit.. men ändå :P(;


Jag hade det superbra i norrköping med de här tjejerna. Jag saknar de mycket mycket!<3

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: nej jag vet, sååå tråkigt.

hah det tänkte jag också lägga mig och kolla på nu :)

ska du till skolan imon tror du? krya på dig<3

2009-11-05 @ 15:43:06
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Malin S

GUUD va härligt, cypern är jättefint! Vem ska du dit med?

Hoppas jag också tar mig utomlands nån stans nästa sommar.. ! :)

2009-11-05 @ 16:13:49
Postat av: Madde

JAG SANKNAR NORRKÖPING! :/<3 Krya på dig<33

2009-11-05 @ 18:25:38
Postat av: Emma

Hej, det var länge sen. Saknade dig på bussen imorse :( Jag tog sprutan idag, få se om jag blir sjuk. Hoppas inte! Det går nog över snart :) <33

2009-11-05 @ 18:49:59
URL: http://nusak.blogg.se/
Postat av: Lina

Vill också till Cypern!!!!! Men vad roligt att du får åka! :) Krya på dig!

2009-11-05 @ 19:08:20
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Krya på dig!

2009-11-07 @ 18:07:32
Postat av: hanna

åhh vad jag saknar det här också, ni är så fina tjejer , dt måste vi göra om nån gång <3

2009-11-26 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0