Ungdomshelg i vinnersjö:)

Hallå!

Det är lördag och jag håller på att städa här. för det är nämligen så att Matilda kommer hit för första gången! :)
så då måste det vara städat och fint.
Den här helgen är det ungdomshelg i vinnersjö. så vi ska dit ikväll :)

Igår var en ganska meningslös dag. först jobbade jag. sen hade jag svenska(gjorde inte mycket kan jag säga)
Sen psykologiprov typ. muntligt, sen slutade jag. och då var jag tvungen att vara på stan i 2 timmar, för klockan fyra skulle jag vara på helges.
För att fördriva tiden köpte jag naturgodis och Klick ( MED 32 SIDOR TWILIGHTSPECIAL)
godis och twilight, det kunde typ inte bli bättre.Haha
Sen när det väl hade gått 2 timmar och kom till helges säger johan att eftersom han ska åka med junioreurovision så fick han inte träffa de som var det minsta sjuk. så jag fick ta min dumma förkylning och sätta mig på nästa buss.
Sen när jag kom hem åkte vi till familjen lundin. så det vart en bra avslutning på dagen :)

Jaja,. nu ska jag föna håret.:P ( intressesmurfarna, jag vet!)

Haha. måste bara lägga upp en bild på dethär! såhr somnade jag för ett tag sen. trött tjej:P
Åsså Todd på stolen också :')
Pusshej!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha linnea det var ju det!!! jag måste säga att det var en snygg sovställning! kramen Amanda

2009-11-23 @ 22:15:17
URL: http://www.purplenailpolish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0