Oktober!

Hallå(:

Jag har blivit dålig på att blogga..

Men nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart över två, för då går bussen:)
Den här veckan har jag.. hm kollat på idol:')
I tisdags hade jag ju APU, som var roligt som vanligt.
I onsdags var det studiedag, så då åkte jag in och jobbade. money money!

Föresten så är det oktober nu och höstkylan smyger sig på.
jag längtar efter sommaren redan, men jag ska försöka se det här posetivt. det är ganska mysigt med höst:)
Igår köpte jag en jacka också :) 420 kr på cubus :D riktigt bra tycker jag!
men nu är det helg och det känns grymt bra!

imorgon ska jag,Anna och Emma åka in och gå på Bio och äta :)
Det fick jag av de i födelsedagspresent.:D det ska bli väldigt kul:D
På söndag tror jag att jag ska träffa Jossa<3
Det var längesedan!

man ser inte jackan på bilden, men den är lila iallafall!

Pusshej<3

föresten så måste jag bara komentera idol lite :
Erik är asbra (!!!!!!!!!)
Stackars Camilla igår, usch vad pinsamt!
Tove var jättebra igår, likaså Karolina( som jag inte gillat tidigare )
Ikväll är det idol igen och jag hoppas att Clara har blivit ett wildcard!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jackan är jättefin:D

2009-10-05 @ 08:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0