Looooov! (:

Hejhej!
Idag är det fredag och LOV :D
äntligen, och på söndag tiiiiidigt åker jag och Madde till Norrköping för att träffa Hanna och Amanda :D
Idag har jag inte gjort så mycket alls. Packat har jag gjort! det kanske kommer funka ändå ;) (jag har nog blivit bättre på att packa) Men jag vet inte om jag tar med datorn, vi får se!

Jajaa,. imorgon åker jag in för att jobba iallafall.
och jaa, imorgon måste jag lägga mig tidigt! för jag lär typ gå upp klockan 02 :O det är nästan ingen idée att jag sover någonting! :P mm, men det måste jag nog ;P

här kommer lite mobilbilder!:

Mamma och jag tittade förbi pappa vid gruvan!

Igår var familjen på hockey! 3-2 till brynäs, fast först en bit in på förlängning

Haha,. pappa och den enorma pumpan!

Church förra fredagen!

vampyrer?


nej, nu ska jag kolla på Idol eftersnack. pusshej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu får du ta och börja skriva igen Friman!!! ;) Väntar på nästa inlägg! <3 :)

2009-10-31 @ 11:56:10
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0