Foto.

Hallå :D

nu var det ett tag sedan igen.
Nu sitter jag och har foto ialla fall, vi har scannat in bilder från förra torsdagen(:
höstbilder!

Förra helgen var jag på buddys och sen på Bio med Anna och Emma(min present av de)
det var jättetrevligt :) en mycket bra present. TACK!
I söndags var jag med jossa. vi firade kanelbullensdag och bakade och åt bullar:) sen spelade vi spel och hade trevligt(:

Den här veckan har varit seg, jag vill ha helg. nu!
inte för att jag vet vad jag ska hitta på, men Madde och jag ska väl rycka upp oss var det tänkt ;)

det är typ 2 och en halv vecka kvar till Madde och jag åker till Norrköping! :D det ska bli så kul. jag längtar ihjäl mig!(:

Jajaa,. nu ska jag väl fortsätta redigera lite bilder!



Här är några bilder!

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja,, det var väl tänkt så..;) Haha, nejdå nåt måste vi ju göra<3

2009-10-09 @ 08:43:13
Postat av: Beatrice

Mästerfotografen:D

2009-10-10 @ 10:44:37
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0