Listaa..

Senaste:
1. Meningen du sa?: Är de kvar där än?
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: Louise
4. Du kramade?: Mamma tror jag (:


Idag:

5. Kläder?: chinos och stickad tröja
6. Bättre än igår?: Nej,.


Imorgon:
7. Är det: Söndag
8. Planer: Vinnersjö, sen kyrkan


Favorit:

10. Nummer?: 4
11. Färg?: Lila(bland annat)
12. Årstid?: Sommar


Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Börjar bli trött
15. Det första du gjorde i morse?: tänkte depptankar, fast sen sa jag åt mig själv att sluta :')
16. Vad åt du sist?: chokladbit
17. Vad irriterar du dig på?: hm,. inget som jag kan komma på just nu faktiskt.
19. Vem tänker du på just nu?: Todd
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Ja;)
21. Vart reste du sist?: hmm..Spannien
22. Vad gjorde du igår kväll?: Fredagsmys med Madde!
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda, fast mest mamma tror jag
24. Ler du ofta?: jaa, det tycker jag väl. 
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jaa, tror kanske inte iktigt på att det fungerar, men vad har jag att förlora?
27. I vems säng sov du i natt?: Min
28. Vilken färg har din tröja?: Vinröd


Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja. det tror jag
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: hmm, Aa
31. Gråter du när du skadar dig?: hehe,. ja ibland


Lycka:

32. Är du en glad person?: Ja
33. Vad gör dig glad?: Vänner familj och musik
34. Önskar du att du var lyckligare?: Kanske lite!
36. Kan musik göra dig glad?: Haha,. jaa (:


Kärlek:

37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Neeej
40. Är du nöjd med det?: Nje. Nej!
41. Är du kär?: Nej


Hat:

41. Vem hatar du verkligen?: ingen..
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: heh,.kanske när jag var liten :P
43. Är du en mobbare?: Njaaee.
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: ja det har jag!
45. Har du blivit sviken någon gång?: jo,. fast inte så mycket tror jag (:


Skolan:

46. Gillar du skolan?: Njae. ibland :)
48. Värsta ämne?: Samhällskunskap
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Nej
50. Är skolmaten god?: njaae. inte jättegod, men det duger!


Kommentarer
Postat av: matilda

du krama faktiskt mej och matilda i skolan idag! :O

2009-10-12 @ 19:30:56
URL: http://matiildaeh.blogg.se/
Postat av: matilda

oj, jag skojja, jag trodde du gjorde listan på grafen idag ;) höhö

2009-10-12 @ 19:31:59
URL: http://matiildaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0