DANS OCH HANNA :)

hej:)

Vad kul att det var några som gillade bilderna igår ;)

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hit. vi kanske ska åka till mediamarket:)
Annrars är det väl raka vägen hem som gäller! :P
Idag har jag haft ind.val dans. Och det är för många som har valt det. så vi måste dela upp oss. så nu kommer jag bara att ha dans på torsdagar. Lina fick också torsdagar. phuu ;D
Dock inte sara. det var ju lite tråkigt!(: (hon går i linas klass, eller förra klass men same shit)<3

Jahaja. Skönt med helg. inte för att jag ska klaga. Har haft en väldigt lugn vecka i skolan:P
Men helg är ju alltid skönt:)

Igår åkte jag till Hanna efter skolan och där blev jag kvar till idag. Och det var kul :D

ha det bra!
Och föresten, om ni tyckte den sista bilden igår var ful så har jag en som är snäppet(hahah. hur skriver man det ?) värre idag. också från igår. men då vågade jag inte lägga ut den. Men hanna påminde mig om hur många det är som läser min blogg så då kom jag på att jag kunde lägga ut den iallafall ;)

haha. Och en normal vild från idaaag får ni också :)

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha!! Den var faktiskt ännu roligare... det hade jag inte trott;D Kram<333

2009-09-04 @ 15:01:40
Postat av: Anonym

HAHA :d

2009-09-05 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0