Lustigt var det, för att inte tala om annorlunda!

Hejhej!

Nu ska jag berätta en lite lustig sak som hände idag.
Det började med att madde och jag var ute och gick. Sen gick vi hem till mig för vi vart så sugna på att ha picknick. Så vi packade lite smått och gott och sen gick vi upp i skogen. Precis som när man var liten!
Vi tänkte att vi skulle sitta vid denhär backen vid ica, nivet.
Men efter massa blåbärsätande kommer vi fram till en sväng. först ser vi en cykel, men sen såg vi att det var nån som låg där. På mage. helt still.
Madde och jag blev ganska så rädda. vi trodde helt klart att han var död eller skadad.
Så vi ringer mamma, för vi vågade inte gå fram själv.
Så mamma kommer och går fram till han.
Då rör han på sig (phhuu, han lever)
Sen blir han lite irreterad och pratar engelska så mamma säger:
Are you alright?
Och då svarar han:
Are you alright?

Och  han verkar mest bara konstig och han sa tydligen what do you think ? lite arg också.
Jaha. förlåt att vi fråga hur det var med dig! Vi trodde ju att han i bästa fall var skadad.
Jaja,. han var väl okej iallafall. fast han verkade lite konstig.

Madde och jag ville ju iallafall ha picknick, så vi gick en liten omväg och hade picknick iallafall :)

Föresten har jag haft en bra helg :)
Film hos viktor,Madde, kolla på fotboll och Lina var här :)

Här kommer lite bilder:

Blååbär :)

Fika :)

Häsunda!

Och en bild från igår: LINA

Det var allt jag hade att bjuda på !:)

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Madde

Muppar på tur slutar alltid lika:Katastrof!!Haha:D

Puss på dig man blåbärsatare!!<3<3<3<3<3

2009-09-06 @ 20:25:37
Postat av: Cecilia

Ååh, vad söta ni är tjejer.. ;) Man ska passa sig för läskiga karlar som ligger på mage i skogen vet ni väl? :P

2009-09-24 @ 21:02:47
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0